tisdag 2 december 2014

2 December

Hade glömt att öppna min choklad kalender så idag fick jag två chokladbitar att mumsa på. Gott.

Idag blev det ett sent inlägg. Är fortfarande sjuk så har egentligen inte något roligt att berätta. Men kände för att skriva ett litet inlägg. Idag är det den andra december vilket betyder att det är 22 dagar kvar till jul. Tänk vad tiden går fort. Måste verkligen börja köpa julklappar, tror det står högst upp på min att göra lista när jag blir frisk. Har ni börjat köpa julklappar? eller är ni kanske redan klar?

Imon är schemat återigen tomt då jag fortfarande är sjuk. Ska försöka att plugga lite men vi får väl se hur det går. Är väldigt trött så vill mest bara sova och slappa. Som idag, tog en power-nap vid fyra/ fem tiden och vaknade vid sex av att mina kompisar smsade. Vilket var tur för mig för annars hade jag nog sovit mycket längre vilket hade gjort det svårt att somna nu, ikväll. Men nu börjar ögonlocken bli tunga och jag känner mig trött. Så ska gå och lägga mig, men vi hörs imorgon.
Kram Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar